Någon annan.

Jag tänker inte vara någon annan än mig själv. Antingen får man tycka om mig som jag är eller så får man skita i det helt enkelt. Ni kommer aldrig se mig som den person som följer modet slaviskt. Min blogg kommer aldrig att bli en modeblogg. Jag kommer aldrig att se en människas värde efter vad den har på sig. Mina vänner väljer jag ut med omsorg och inte efter deras utseende. Om jag tycker något är dåligt så kommer jag att uttrycka detta på ett eller annat sätt, antingen läggs det fram snyggt eller så kommer det bara fram. Jag kommer aldrig att vara perfekt eller felfri, aldrig leva upp till idealen, men jag kommer att vara mig själv. Inte heller kommer jag att ändra på mig, jag är jag deal with it!

När alla andra går och kröker på ryggen för alla misstag dem har gjort kan jag iaf hålla huvudet högt.

Kommentarer
Postat av: Marre

WORD! <3

2010-01-20 @ 23:17:59
Postat av: Marita

Tummen upp för det...:)

2010-01-27 @ 02:48:06
URL: http://maruchkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0