Insomniac.

Kan inte somna.. Eller har iof inte ens försökt men jag känner inte för det. Har enorm ångest och är duktigt stressad. Men det skulle ju vara bra och vara uppe en stund i natt & få färdigt lite skolarbete som ligger bakom att jag känner just ångest & stress. Har fått en hel del att göra som tvunget ska vara klart denna veckan.

En rolig överraskning var dock att jag hade fått in 1900kr på ett konto som jag trott att jag avslutat, men tydligen inte så det var en glad överraskning. Blir antagligen att lite utav det läggs på ännu en tatuering. Har ca 4 till som jag vill göra så jag ska bara komma på vilken utav dem jag vill göra först.

Skulle gjort en ny design till bloggen men det blev inte av idag det heller. Har varit övertrött hela dagen så jag har inte gjort något vettigt sen jag kom hem från skolan, så det är väl dags att sätta fart nu, lite skönhetssömn behöver man ju.. Positivt i detta läget är dock att jag slutar 10.45 imorgon, så ska jag fotografera Marre till mitt projektarbete sen kan jag åka hem.

Ni får ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: My/Mimmi

OOOOhhh denna bilden e sååå fin =)

2010-01-17 @ 15:18:49
URL: http://ameei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0