Onsdag...

Kollade nyss igenom bloggen och insåg att jag varit väldigt dålig på att uppdatera och på att skriva lite längre inlägg, men det blir väl så när man är stressad och har mycket att göra.

Har skaffat gymkort och börjat gå på gymmet, nu ska jag allt bli snygg till balen om det så ska kosta mig livet! HAHA nej skämt å sido, jag är medveten om att jag behöver träna och därför har jag också tagit tag i saken. Jag vill må bra och kunna vara stolt över mig själv i alla situationer vilket jag inte riktigt känner att jag kan just nu.
Det blev iaf en timmes konditionsträning idag och imorgon ska jag sticka in till Kristianstad och träna Afrodans hade jag tänkt.

Imorgon ska jag även åka iväg med Mia och kolla på tyg och mönster till balklänningen. Jag är riktigt pepp och har suttit och kollat på olika designer två kvällar i rad, så joel tycker att jag är jättetråkig. Har dessutom börjat kolla på studentklänningar och där finns ett par kandidater, men dem läggs inte upp förrens jag har bestämt mig vilken jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0