Ledighet

Har varit ledig sedan i fredes och inte riktigt orkat sitta vid datorn.  I fredags var jag på Entré i malmö med Joel, Alle och Gustav. Det blev shopping & Avatar 3D, en riktig upplevelse med andra ord. Lördagen var jag barnvakt och städanka här hemma. Pappas sambo hade förfest så jag hjälpte till och kände mig till och med så snäll på kvällen att jag städade undan efter att dem stuckit vidare. Söndagen var lugn och måndagen lika så.

I tisdes var jag på "The Studio", kommer skriva ett eget inlägg om det sedan..
Sen idag har vi inte gjort så mycket. Varit i diverse affärer och köpt hundprylar. Joel och jag har nämligen skaffat hundvalp! I december i fjol fick hans hund valpar och vi beslutade oss efter mycket diskussioner för att behålla en utav dem. Akilles är en blandning utav Papilon, Chihuahua,Dansksvensk gårdshund och yorkshire terrier.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0