Ansvar.

Det har inte ramlat in något inlägg här på bloggen på ett tag nu. Detta beror helt enkelt på att jag inte varit på humör för att blogga. Jag och Joel beslutade oss för att det var bäst att sälja Akilles, fastän vi båda mer än gärna hade behållt honom.
För det är ju trots allt så att vi inte vet var vi hamnar om tre år, vad vi får för jobb osv. När den tiden kommer vill jag inte att Akilles skulle bli tvungen att säljas, det är inte rätt emot honom. Därför är det bättre att han fick ett nytt hem nu. Tänker även meddela er att vi hittade en perfekt ägare till honom och jag är 100% säker på att han kommer att ta väl hand om Akilles i framtiden. Vi fick in väldigt många mejl om folk som ville köpa honom, men vi svarade bara på ett! Vi var alltså väldigt petiga med var han skulle hamna och det är jag glad över, för det tycker jag att varje människa som säljer ett djur bör vara.

Ibland måste man fatta tuffa beslut som man själv egentligen inte vill ta och som inte gynnar en själv, men som måste göras då det är till det bättre för någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0