Söndag.

Jag tycker inte om söndaga och inte måndagar heller för den delen. Främst är det väl för att jag går länge på måndagar och just imorgon är det mycket som händer och ganska mycket saker som ska vara färdiga i skolan. USH. Har prov och ska stå och hålla föredrag imorgon.. Blä, säger jag bara. Så denna söndag blir att tillbringa till läxor och självklart kolla på Paradise Hotel.

Igår var det utgång för hela slanten, lite tråkigt för jag blev knappt lullig igår och ändå drack jag på ganska duktigt, min kompis Marre däremot lyckades mycket bättre än mig^^. Haha hon skulle gå in på mitt rum och jag står typ mitt framför henne och hon bara : Mindy! var är du? Trodde jag skulle dö av garv när hon verkligen kom på att jag stod där precis framför henne.

En annan sak som var rätt kul igår va att se hur killar fastnar med blicken på tjejer som dem inte ens tycker är snygga bara för att deras klänningar kasar upp. Två killkompisar till mig satt och kollade på en tjej som var relativt stor och hennes klänning hade kasat upp så du kunde se hela härligheten, vill även tillägga att hon hade vita tights så det såg ut som cameltoe. Men iaf, efter ett tag så säger Marre " Vad får jag om jag går upp och drar ner hennes klänning? " Jag lovade henne en drink och sen drog hon upp på scenen och drog ner hennes klänning. Har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Tjejen blev helt chockad och antagligen aningen generad. Men men nu slapp ju alla se allt i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0