Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde min första utomlands resa på egen hand.
2. Höll du några av dina nyårslöften?Hade inga nyårslöften, men imorgon så kommer jag att skaffa mig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära?Nej.
5. Vilka länder besökte du? England & Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Resa mer.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Siesta-dagarna.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag slutade umgås med folk som inte är värda min uppmärksamhet.
9. Största misstaget? Har inte gjort något jag ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jadå, sjuk har man varit.
11. Bästa köpet? Alla nya skor och kläder, eller nej vänta givetvis NIKON 3000:D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns mycket som gjort mig glad! Men Marre gör mig alltid glad så hon får ju faktiskt vara min THING 2009.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Idol låten..fast med CALLE KRISTIANSSON!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest ofc.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig framför datorn.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen:)
19. Blev du kär i år? Nää, det körde jag med redan förra året.
20. Favoritprogram på TV? Du vill inte att jag ska börja räkna upp alla serier jag tycker om här för då lär det aldrig ta slut.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien måste jag svara.
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Saker som var rosa:D
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick allt jag ville ha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På min födelsedag åt jag tårta och kollade på film med pojkvännen. Hade redan firat min 18 års dag den 29:E november med en ordentlig fest!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag tagit tag i mitt tränande.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jadu, som MIN stil kanske?
29. Vad fick dig att må bra? Marre ofc och alla andra underbara vänner så som Evve, Sofie P och co:D Dem förgyller mina dagar i skolan!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, Jude Law.
31. Vem saknade du? Marcel, stockholm är för långt bort...
32. De bästa nya människorna du träffade?  Den : MARRE

Avslutar med en underbar bild på mig och Marre^^



Kommentarer
Postat av: Marre

amen snuttigulliii så söt du är ;D

2010-01-01 @ 15:37:29
URL: http://bahrettah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0