Inte långt kvar nu.

Idag är det 9 dagar kvar till julafton. Till mys med glögg, julbord, julmust, kalle anka, julklappar och givetvis familjen. Dock tycker jag att allt detta med paket och presenter har blivit för mycket, många menar att man inte kan fira jul utan paketen. Själv tycker jag att det bästa med julen är ändå den mysiga stämningen och att få umgås med familjen.

Har vi blivit så materialistiska att vi inte ens kan se något annat under julafton?
Vad tycker ni?

Med detta menar jag inte att man inte borde ha julklappar utan jag menar att det kanske är dags att man faktiskt ser det fina i att få umgås med nära och kära istället för att man ska sitta och hoppas på dyra presenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0