Åter igen en sömlös natt?

Verkar som att jag återigen ska behöva sitta uppe hela natten, dels för att jag inte kan somna och dels för att jag har ett arbete som måste skickas in ikväll! Känns inte så super att man återigen sitter uppe halva natten, kommer behöva sova oerhört mycket i helgen och då ska det väl även bli utgång och studentfest I hope.

Sen så överväger jag att beställa tågbiljett till Stockholm på jullovet så att jag kan åka upp och hälsa på Marcel några dagar. Skulle vara väldans trevligt och få se Stockholm i jultid också. Vill även påpeka att jag är avundsjuk på Max som har blivit förfrågad om att fira nyår uppe i Stockholm, skulle inte vara helt fel så jag förstår inte ens att han överväger att inte åka upp. Well well, vad är väl en bal på slottet...


Hur ser erat nyår ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0